Menadžment - učite od najboljih
Oblast:Ekonomija i poslovanje
Izdavač:Laguna
ISBN:9788652117697
 Odlomak iz knjige

Različite oblasti menadžmenta nikad do sada nisu bile prikazane na tako razumljiv i zabavan način!

Kako su nastala fascinantna dostignuća ljudi kao što su Stiv Džobs ili Rodžer Federer, Herbert fon Karajan ili Barak Obama, Koko Šanel ili Džejms Vat? Kako je Voren Bafet uspeo da stekne bogatstvo o kojem većina može samo da sanja? Kako je Bilu Gejtsu pošlo za rukom da stvori kompaniju koja se ubrzo razvila u neprikosnovenog lidera na tržištu? Odgovor glasi: svi ovi ljudi nisu samo talentovani umetnici, naučnici, političari ili privrednici – oni su istovremeno i izvrsni menadžeri.

U svom međunarodnom bestseleru Frank Arnold predstavlja preko šezdeset ličnosti iz najrazličitijih društvenih oblasti i otkriva njihove menadžerske tajne. Sticanje znanja koje ih je dovelo do uspeha može biti od koristi rukovodiocima na svim poslovnim položajima, preduzetnicima i slobodnim umetnicima, ali i svakom kome su važni lični razvoj i karijera.

„Najkompaktniji pristup u potrazi za ključnim načelima upravljanja i menadžmenta. Frank Arnold nudi čitaocima da provedu sat vremena u društvu Madone, Stiva Džobsa, Džeka Velša ili Tomasa Mana. Mnoštvo prikazanih biografija prava je draž ove knjige. A naizgled sasvim uzgredno Arnoldu polazi za rukom da napiše knjigu o menadžmentu koja i mnogim čitaocima van struke može biti zanimljiva.“ — Handelsblatt

„Analiza menadžerskih sposobnosti uspešnih ličnosti iz svih društvenih sfera pretvara ovu knjigu u izuzetno zanimljivo štivo i predstavlja izvor neiscrpnog nadahnuća.“ — Dr Jozef Akerman

„Temeljno, primenljivo u praksi, zabavno – knjiga za praktičare.“ — NZZ am Sonntag

„Obavezno pročitati!“ — Welt am Sonntag